Renault Diyalog Dünya Şampiyonu
Renault Diyalog Dünya Şampiyonu
Renault MAİS ve Webhelp işbirliği ile hayata geçirilen Renault Diyalog, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu Contact Center World’un “2019 Top Ranking Performers” dünya finallerinden birincilikle döndü. Bu yıl Barcelona’da 14’üncüsü düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün en iyilerini buluşturan organizasyonda, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “Çağrı Merkezi Sosyal Medya Yönetimi” kategorilerinde kazandığı Altın ödülle başarısını EMEA birinciliğinden dünya birinciliğine taşıyan Renault Diyalog, “Teknoloji İnovasyonu” ve “Orta Ölçekli En İyi İletişim Merkezi” kategorilerinde kazandığı Gümüş ödülle dünya ikincisi oldu.
Bu yıl Barcelona’da 14’üncüsü düzenlenen ve çağrı merkezi sektörünün en iyilerini buluşturan organizasyonda, “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “Çağrı Merkezi Sosyal Medya Yönetimi” kategorilerinde kazandığı Altın ödülle başarısını EMEA birinciliğinden dünya birinciliğine taşıyan Renault Diyalog, “Teknoloji İnovasyonu” ve “Orta Ölçekli En İyi İletişim Merkezi” kategorilerinde kazandığı Gümüş ödülle dünya ikincisi oldu.