Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2018 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde dünya birincisi oldu.
Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya
çapındaki en prestijli organizasyonlarından “ContactCenterWorld.com”un düzenlediği ve
sektörün en iyilerinin belirlendiği “2018 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Müşteri
Deneyimi” kategorisinde dünya birinciliği elde etti. 9 Kasım 2018 gecesi Prag’da düzenlenen
ödül töreninde, Asya Pasifik, EMEA ve Amerika kıtası birincileri dünyanın en iyisi olmak için
yarıştı.
"Seni Seviyorum Müşterim"
Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde elde ettiği birinciliği, duygular
üzerine inşa edilen müşteri deneyimi programı ile aldı. Programın temelinde müşteri
ihtiyaçlarını doğru anlamak, basit ve anlaşılabilir kurgularla duyguları ön plana çıkarmak
yatıyor. Turkcell Global Bilgi, dünyada ilk kez “sizi ne kadar çok sevdiğimizi biliyor musunuz?”
diyerek müşterilerini şaşırtmayı ve sevgisini müşterileri ile paylaşmayı başardı.
Aynur: “Müşterilerimiz ve çalışanlarımız ile büyük bir aileyiz”
Turkcell Global Bilgi Genel Müdürü Çağatay Aynur konu ile ilgili yaptığı açıklamada;
“Mükemmel müşteri deneyimi, öncelikle müşterinin ne istediğini doğru anlamaktan ve
müşteriye uygun çözümleri kendisini özel hissedeceği şekilde sunmaktan geçiyor. Değişen
müşteri ihtiyaçlarını çok iyi anlayan ve bu ihtiyaçlara göre hızla dönüşen bir şirketiz.
Sektörümüzün en önemli yarışma organizasyonlarından biri olan “2018 Top Ranking
Performers”ta tamamen duygular üzerine inşa edilen hizmetlerimiz ile birinci olduk. Bu
ödülü alırken her zamankinden farklı yaptığımız şey müşterilerimize yaşattığımız duyguları;
çalışanlarımıza ve ailelerine de yaşatmak ve duygularımızı işin içine katarak kalpten
dokunuşlar yaratmak oldu. Tüm çalışma arkadaşlarımı yürekten kutluyorum. Biz; müşterilerimiz, çalışanlarımız ve onların aileleri ile birlikte çok büyük ve güzel bir aileyiz. Bu başarının asıl mimarı olan tüm çalışma arkadaşlarıma gönülden teşekkür ediyorum.” dedi.
Turkcell Global Bilgi dünya birincisi
Turkcell Global Bilgi dünya birincisi
Cx Club Cx Club
Müşteri Deneyimi
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2018 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde dünya birincisi oldu. Müşteri deneyimi çözümleri merkezi Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en prestijli organizasyonlarından “ContactCenterWorld.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!