Dünya genelinde 14 ülkedeki 200 bine yakın tüketiciyle yapılan görüşmeler sonucu hazırlanan Teleperformance CX Lab Global 2018 Araştırması, online hızlı tüketim sektöründe yaşanan dönüşüme ayna tuttu.
Araştırmaya katılan tüketicilerin %10’u, online hızlı tüketim alışverişi yaptığı markanın müşteri hizmetleriyle yılda 5 kereden fazla iletişim kuruyor. Katılımcıların yarısından fazlası ise iki veya daha fazla kez müşteri hizmetleriyle iletişime geçmiş durumda. CX Lab Global Araştırması, tüketicinin müşteri hizmetlerinden beklentilerini ise daha kısa bekleme süreleri, müşteri temsilcisinin dinleme becerileri ve bilginin farklı kanallar arasındaki tutarlılığı olarak özetliyor. Aynı listede ayrıca daha etkin bir iletişim, profesyonellik ve sonuçların hızlı çözümü de yer alıyor.
Tüketici müşteri hizmetlerinden ne bekliyor?
Tüketici müşteri hizmetlerinden ne bekliyor?
Cx Club Cx Club
Müşteri Deneyimi
Dünya genelinde 14 ülkedeki 200 bine yakın tüketiciyle yapılan görüşmeler sonucu hazırlanan Teleperformance CX Lab Global 2018 Araştırması, online hızlı tüketim sektöründe yaşanan dönüşüme ayna tuttu. Araştırmaya katılan tüketicilerin %10’u, online hızlı tüketim alışverişi yaptığı markanın müşteri hizmetleriyle yılda 5 kereden fazla iletişim kuruyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!