Kurulduğu günden bu yana outsource çağrı merkezi hizmetinden, BPO'ya ve ardından müşteri deneyimine doğru yolculuğuna devam eden Tempo BPO, tüm iş süreçlerini tek bir platformda birleştiren TempoONE'ı 15 Ekim tarihinde İstanbul Meydan AVM Just Work'te düzenlediği bir etkinlikle tanıttı.
Sunuculuğunu Tempo BPO Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Bora Öztürk'ün gerçekleştirdiği etkinlik, CEO Taylan Akalın’ın açılış konuşmasıyla başladı. Akalın konuşmasında Tempo ONE'ın çıkış noktası ve kapsamı hakkında bilgiler verdi.
Etkinlik programında yer alan 2 panelde ise Tempo ONE iş ortakları yer aldı. Tempo BPO - COO’su Emre Sarısoy'un yönettiği ilk panelde; Dr. Altuğ Yalçın, Murat Yılmaz ve Metin Ögetürk sohbetlerinde teknoloji ile müşteri ve çalışan deneyimlerini güçlendirme yollarını ele aldılar.
Yapay zekanın çağrı merkezlerindeki etkilerinin ele alındığı ikinci panelde ise moderatörlüğü Tempo BPO - CGO’su Hüseyin Özkale üstlenirken panelistler; Dilara Kaplan, Tolga Tunç, Mert Menekşe ve Melikşah Türker bu dönüşümde liderlik eden teknolojileri ve yaklaşımlar hakkında bilgi verdi.