Media Markt Dijitalleşen Dünyada Müşteri Odaklı Olmanın Önemine Dikkat Çekti
Media Markt Dijitalleşen Dünyada Müşteri Odaklı Olmanın Önemine Dikkat Çekti
Tüketicilerin en çok tercih ettiği elektronik perakende markası olmayı hedefleyen Media Markt, 16’ncı Perakende Günleri’nde dijital dönüşüm ve müşteri merkezliliği odağı ile yer aldı. Bu kapsamda dijitalleşen dünyada nasıl müşteri merkezli olunabileceği konusunda şirketlere yol gösteren, “When Digital Becomes Human” adlı kitabı ile İngiltere’de “yılın en iyi iş kitabı” ödülünü alan Steven Van Belleghem’ı Perakende Günleri’nin katılımcılarıyla buluşturdu.
Steven Van Belleghem, yaptığı konuşmada ileri teknoloji için sadece dijitale değil insana da yatırım yapılmasının önemine değindi. Van Bellegham, “Bilgisayarlar onaylar, insanlar gülümser” sözleriyle, dijitalin yapabilecekleri ile entegre olarak insanın katma değerleri olan empati, tutku ve yaratıcılığın doğru harmonizasyonunun esas başarının anahtarı olmasının altını çizdi.
Media Markt İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım müşteri odaklı yaklaşımları doğrultusunda şunları söyledi. “Media Markt olarak şirketimizin arkasındaki büyük know-how ile dijital çağı yakalamak adına dijital dönüşüme kesintisiz yatırım yapıyoruz. Geçtiğimiz 1 yılda toplamda 4 milyon Euro’luk bir yatırımla tüm mağazalarımıza elektronik raf etiketi yerleştirdik ve sonsuz raf dediğimiz ve sınırsız sayıda ürün gösterebilen dijital kiosk'lar ekledik. Bununla birlikte rekabetin kaçınılmaz olduğu bir dünyada müşteriyi merkezi koymanın ayakta kalmanın formülü olduğunu biliyor ve stratejilerimizi bu bilinçle oluşturuyoruz. Sektörümüzü deneyim ve yüksek kaliteli hizmet odaklı müşterilerin büyüteceğini öngörüyoruz. Bu entegrasyonu başaran firmaların sektördeki yolculuklarına güçlenerek devam edeceklerini öngörüyoruz.”