McDonald’s Türkiye, yerel tat sevenler için yeni ürünü ‘Düpdürüm’ü hazırladı. Özel sosu ile servis edilen ‘Düpdürüm’ün tavuk ve et seçenekleri müşterilerin beğenisine sunuldu.
McDonald’s Türkiye Pazarlama Direktörü Elif Göktaş, “McDonald’s Türkiye’nin yerel marka stratejisini de yansıtan yeni kampanyamız ‘Düpdürüm’ için yoğun bir çalışma yürüttük. Öncelikle restoranlarımızda ve dijital mecralarda müşterilerimizi, sürekli dinliyoruz. Onlardan gelen talepler doğrultusunda yeni menüler hazırlıyoruz. Başta gençler olmak üzere, uygun fiyatlı ve doyurucu menüler isteyen herkesin ilgisini çekecek olan Düpdürüm menümüzle 2019’a da iddialı bir giriş yaptık” diye konuştu.
McDonald's'tan Türk damağına uygun yeni ürün: Düpdürüm!
McDonald's'tan Türk damağına uygun yeni ürün: Düpdürüm!
Cx Club Cx Club
Müşteri Deneyimi
McDonald’s Türkiye, yerel tat sevenler için yeni ürünü ‘Düpdürüm’ü hazırladı. Özel sosu ile servis edilen ‘Düpdürüm’ün tavuk ve et seçenekleri müşterilerin beğenisine sunuldu.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!