Nice Medya tarafından bu yıl 2.'si düzenlenen ve online gerçekleşen Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı 16 sigorta ve emeklilik şirketinden 26 sektör profesyonelini buluşturdu. sigortacılık ile emeklilik ve hayat şirketlerinde müşteri deneyimini ve teknolojilerilerini yöneten sektör profesyonellerinin Nice Medya aracılığı ile kendilerinin oluşturduğu gündem çerçevesinde buluştuğu Konferans'ta 2 teknoloji firması da konuşmacı olarak yer aldı.
ArkSigner kurucu ortağı Özlem Kahramaner'in "Uzaktan Müşteri Edinimi ve Kimlik Doğrulama" konusunda bilgiler paylaştığı programda, Sestek Genel Müdürü Serdar Karadayı ise Groupama'da hayata geçirdikleri Sanal Asistan konusunda bilgi aktardı.
DİĞER KONUŞMACILAR
Sanal Asistanlar ile Sigortacılıkta Daha İyi Bir Müşteri Deneyimi
Groupama Serdar Birlikçi / Groupama Bilgi Teknolojileri Başkanı
Türkiye Sigorta'da Yeni CRM Vizyonu ve Stratejileri
Türkiye Sigorta Ersin Al / Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü
Online Hasar Ekspertizi (Görüntülü Sigortacılık Deneyimi) ve
"Önce Müşterim" Projesi
Aksigorta Ata Hascan / Dijital Kanallar ve Müşteri Deneyimi Müdürü
Sigortacılıkta Dijital Dönüşüm
Anadolu Hayat Emeklilik Meltem Akalın / Kurumsal Mimari Müdürü
Müşterinin Dijitalleşme ve Hız Beklentisi
AgeSA
Bengü Kor / Agesa Müşteri Kanalları iş Çözümleri Müdürü