Zorlu Enerji çalışanlarını ve müşterilerini korumak adına aldığı tedbirleri açıkladı. Müşterilerini; özellikle yaşlı ve kronik rahatsızlığı bulunanları gerçekleştirecekleri işlemler için online kanallara yönlendiriyor. Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerinde elektrik perakende satış faaliyetlerini üstlenen Zorlu Enerji, tüm dünyayı etkileyen küresel bir salgın haline gelen koronavirüs için çalışanlarını ve müşterilerini aldığı önlemler ile korurken sağladığı online işlemler konusunda da müşterilerini bilgilendiriyor.
Zorlu Enerji, elektrik perakende satış faaliyetlerini üstlendiği Eskişehir, Kütahya, Afyon, Uşak ve Bilecik illerindeki çalışanlarını ve müşterilerini koronavirüsüne karşı koruyabilmek adına günlük temizlik ve dezenfeksiyon işlemlerinin sayısını artırdı. Zorlu Enerji çalışanları, ofislerine gelen abonelerin ve kendilerinin güvenliği ve sağlığı için eldiven, maske ve dezenfektan kullanmaya başladı. Ayrıca çalışanların yurt içi ve yurt dışı seyahatlerine, fuar ve kongre katılımlarına kısıtlama getirildi. Toplantı ve görüşmeler de online ortamda yapılmaya başlandı.
Zorlu Enerji müşterilerini; özellikle yaşlı ve kronik rahatsızlığı bulunanları gerçekleştirecekleri işlemler için online kanallara yönlendiriyor. Zorlu Enerji’nin yenilenerek kullanıcı dostu bir yapıya kavuşan web sitesi üzerinden online olarak; abonelik başvurusu, abonelik fesih başvurusu, hatalı fatura itirazı ve müşteri bilgi güncelleme işlemlerini gerçekleştirilebiliyor. Müşteriler evden çıkmadan e – devlet ve çağrı merkezinden de birçok işlem gerçekleştirilebilirken, fatura ödemelerini de internet bankacılığı üzerinden gerçekleştirebiliyorlar.
Online işlemleri görmek için;
https://www.zorluenerji.com.tr/tr/elektrik-perakende-satis
Zorlu Enerji müşterilerine online işlem imkânı
Zorlu Enerji müşterilerine online işlem imkânı
Cx Club Cx Club
Genel
Customer Service Key Showing Online Consumer Support
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!