Cx Club

2. Insurtech Müşteri Deneyimi Konferansı 22 Şubat'ta

Genel

Katılmak için info@nicemedya.com

Nice Medya tarafından ilki 2020 yılında gerçekleştirilen ve Türkiye'de ilk kez sigorta ve emeklilik müşteri deneyimi profesyonellerini, konunun teknolojisi etrafında buluşturan etkinliğin 2 'si 22 Şubat'ta düzenleniyor.

Online olarak gerçekleşecek etkinlikte bu senenin teması SİGORTA VE EMEKLİLİKTE MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ ve TEKNOLOJİLERİ olarak belirlendi. 

PROGRAM AKIŞI

Eylem Gün 

Nice Medya /CX MAG Genel Yayın Yönetmeni

13:40 - 13:50 Uzaktan Müşteri Edinimi ve Kimlik Doğrulamada En Yüksek Doğruluk Oranını Yakalamak

ArkSigner 

Özlem Kahramaner / Co-founder

13:50 - 14:00 Sanal Asistanlar ile Sigortacılıkta Daha İyi Bir MÜşteri Deneyimi

Groupama - Sestek

Serdar Birlikçi / Groupama Bilgi Teknolojileri Başkanı

Serdar Karadayı / Sestek Genel Müdürü

14:00 - 14:10 Sigortacılıkta CRM Vizyonu ve Stratejileri 

Türkiye Sigorta 

Ersin Al / Dijital Dönüşüm ve Müşteri Deneyimi Direktörü

14:10 - 14:20 Online Hasar Ekspertizi (Görüntülü Sigortacılık Deneyimi)

Aksigorta 

Ata Hascan / Dijital Kanallar ve Müşteri Deneyimi Müdürü

14:20 - 14:30 Sigortacılıkta Dijital Dönüşüm

Anadolu Hayat Emeklilik

Meltem Akalın - Kurumsal Mimari Müdürü

14:30 - 14:40 Müşterinin Dijitalleşme ve Hız Beklentisi

AgeSA

Bengü Kor- Agesa Müşteri Kanalları iş Çözümleri Müdürü

KATILMAK İÇİN: info@nicemedya.com

Geçtiğimiz yılın etkinliğini incelemek için TIKLAYIN 

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.