Nice Medya tarafından 23 Mayıs'ta online olarak düzenlenen 4. EX AWARDS TURKEY (Çalışan Deneyimi Ödülleri) kapsamında en iyi projeler ödüllerini kucakladı.
Müşteri deneyimi yaratmanın vazgeçilmez ön koşulu olarak kabul edilen çalışan deneyimi alanında, en iyi projelerin yarıştığı ödül programında, hemen her sektörden marka adaylık başvurusunda bulundu. Bu durum çalışan deneyiminin öneminin artık Türkiye ekonomisini oluşturan tüm sektörler tarafından benimsendiği şeklinde yorumlandı.
Aday projelerin değerlendirme süreci; bugün ABD ve Avrupa'nın neredeyse tamamında kullanılan, deneyimin ölçümlenmesini sağlayan metriklerin yaratıcısı 2 isimden biri olan Dr.Nİhat Tavşan tarafından bu metrikler kullanılarak yapılan ölçümlemelerle en iyi projeler tespit edilmesiyle tamamlanmaktadır.
Bu yöntemle en yüksek skoru kaydeden ilk 3 proje; 1., 2. ve 3.'lük ödüllerini almaya hak kazanır. Ancak çok boyutlu bir değerlendirme imkanı sunan ölçümleme metodunda, toplam skorda en yüksek puanı kaydedemese de belirli boyutlarda dikkat çekici şekilde yüksek puan alan projeler de bu özelliklerine ait bir ödül almaya hak kazanıyor.
4. EX AWARDS TURKEY kazananları;
1.'lik ödülü MULTINET UP 2.'lik ödülü OPET FUCHS
3.'lük ödülü AKTİFBANK
Liderlik Özel Ödülü
AKİŞ GYO
Performans Kültürü Özel Ödülü
TÜRKİYE FİNANS
4. ÇALIŞAN DENEYİMİ KONFERANSI
EX Awards Turkey (Çalışan deneyimi Ödülleri) ile eş zamanlı olarak düzenlenen Çalışan Deneyimi Konferansı'nın bir bölümünde izleyiciler, kazanan projeleri proje sahibi isimlerden detaylarıyla dinleme imkanı buluyor. Aynı zamanda aday projeleri değerlendirmiş bir isim olarak Dr. Nihat Tavşan'ın uzmanlığıyla birleştirerek, bu yıla ait çalışan deneyimi alanında büyük resmi ortaya koyduğu çok değerli bir sunumu da izleyiciler konferans kapsamında dinleme imkanı buluyor.
Konferans içeriğinde, yalnızca ödül ile ilişkili sunumlar yer almıyor. Program kapsamında aynı zamanda çalışan deneyimini çalışan psikolojisinden, motivasyonel aktivitelere kadar uçtan uca ele almak üzere uzman isimler konuşmacı olarak izleyicilerle buluşuyor. Konferans bu yıl "Yapay Zeka Çalışan Deneyimini Yeniden Keşfediyor" temasıyla gerçekleşti.
4. ÇALIŞAN DENEYİMİ KONFERANSI PROGRAMI
TEMA: Yapay Zeka Çalışan Deneyimini Yeniden Keşfediyor
09.40 – 09.45 Hoşgeldiniz Nice Medya
09.45 – 10.00 Ruhlar İyileşiyor / Psikolog Gülşah Çabuk
10.00 – 10.10 Deneyimi İyileştirmek İçin Motivasyonel Uygulamalar / Yuluğ Demir EDDRA Proje Yöneticisi
10.10 – 10.20 Chatbot ile Self Servis Çalışan Deneyimi / Gülden Altay Denizbank Telefonda Satış Bölüm Müdürü
10.20 – 10.30 Çalışan Deneyiminde Bot’ların Rolü / Kerem Çadırcı Sistaş Genel Müdür Yardımcısı
10:30 – 10.40 Çalışan Deneyimi Yaratmak için Q Metodolojisi / Prof. Dr. Taşkın Dirsehan
10.40 – 10.50 Yapay Zeka ile Yeniden Şekillenen Çalışan Deneyiminde Kadının Artan Rolü / Zehra Öney Teknolojide Kadın Derneği Başkanı
10:50 – 11:00 4 EX Awards Turkey Çalışan Deneyimi Ödülleri Araştırması Hakkında / Dr. Nihat Tavşan
11:00 – 11.10 4. EX AWARDS TURKEY 1.’lik Ödülü
MULTINET UP
“MutliWell” isimli projeyi İnsan ve Kültür Direktörü Kader Şen’den dinliyoruz.
11.10 – 11.20 4. EX AWARDS TURKEY 2’lik Ödülü
OPET FUCHS
“EX Dönüşüm Programı” isimli projeyi Gelişim ve Çalışan Deneyimi Yöneticisi Kübra Yurtseven’den dinliyoruz.
11.20 – 11.30 4. EX AWARDS TURKEY 3’lük Ödülü
AKTİFBANK
“Kalbinle Dinle, Aklınla Yol Göster” isimli projeyi İş Başkanı Duygu Karasakal’dan Dinliyoruz
11.30 – 11.40 4. EX AWARDS TURKEY Liderlik Özel Ödülü
AKİŞ GYO
“Yol Arkadaşım” isimli projeyi İnsan Kaynakları Direktörü Özlem Özbatır’dan Dinliyoruz
11.40 – 11.50 4. EX AWARDS TURKEY Performans Kültürü Özel Ödülü
TÜRKİYE FİNANS
“Sinerji” isimli projeyi Çalışan Deneyimi Yöneticisi Özge Nergis Budak’tan dinliyoruz.
Dr Nihat Tavşan Kimdir?
Dr. Nihat Tavşan, son yılları üst düzey yönetici olarak geçen yaklaşık 20 yıllık özel sektör tecrübesi üzerine İstanbul Teknik Üniversitesi İngilizce İşletme Yüksek Lisans programını derece ile bitirmiş, akabinde Yeditepe Üniversitesi İngilizce İşletme Doktora programından derece ile mezun “Müşteri Deneyimi Yönetimi” üzerine tez yazarak mezun olmuştur.
Özel sektör saha tecrübesini akademik kuramlarla harmanlayarak, bugüne kadar pek çok kurum düzeyi ve iş birimi düzeyi stratejik planının formülasyonunda rol almış ve uygulanmalarında bizzat rol üstlenmiştir. 2017 yılında “Müşteri Deneyimi Yönetimi” dersinin müfredatını oluşturup, dersin ilk defa açılmasına ve verilmesine öncülük etmiştir. “Müşteri Deneyimi Yönetimi” üzerine yazdığı kitap orijinal dili İngilizce olarak Amerika’da basılmış, basıldığı Mayıs ayı,2018 üçüncü haftası itibariyle A.B.D.’de alanında birinci sıraya çıkmıştır. Amerika üniversitelerinde ders kitabı olarak okutulmaya başlanan kitap, “Bookauthority” tarafından “En iyi yeni müşteri deneyimi yönetimi kitabı” ödülüne layık görülmüştür. Kitabın Türkçe çevirisi 2019 yılında Türkiye’de basılmıştır.
Dr. Tavşan, pazarlama alanına yönelik araştırmalar yürütmekte, ileri düzey kantitatif ve kalitatif metotlar, modeller ve uygulanabilir derin algoritmalar geliştirmektedir.
Araştırma alanları: Tüketici Davranışı, Müşteri Deneyimi Yönetimi, Pazarlama Yönetimi, Kurumsal Dönüşüm ve Veri Bilimidir. Bugüne kadar; Müşteri Deneyimi, Müşteri Elde Tutma, Pazar Segmentasyonu, Marka Sadakati, Müşteri Tatmini, Ürün&Hizmet İnovasyonu ve Organizasyonel Dönüşüm alanlarında önemli miktarda çalışmaya imza atmıştır.