izlemek için tıklayınız
4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi'ndeki sunumuyla “Robotlaşmış iletişime hayır” diyen Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguluyor. Uyguntüzel ayrıca Vestel’in çok yakında müşteri hizmetlerinde imoji ve gif kullanacağını ve Buena Vista adını verdikleri, müşteri hizmetleri için “0 Training” felsefesini yansıtabilmeyi hedefledikleri bir projeyi hayata geçireceklerini duyurdu. Müşteri deneyiminde en etkin teknoloji kullanan markalardan biri olan Vestel Müşteri Hizmetleri, dijital dönüşüm konusunu farklı bir açıdan yaklaşıyor. Self servis ve tüm dijital kanallarda olmak gerektiğini savunan Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, doğru strateji ve süreç mimarisiyle, analitik çalışmaları birleştirerek teknolojinin içinde de “kişiye dokunuşu” yakalamak gerektiğini söylüyor.
Müşteri Deneyimine Vestel'in Yaklaşımı
Müşteri Deneyimine Vestel'in Yaklaşımı
Cx Club Cx Club
CX TV
Vestel İletişim ve Çözüm Merkezi Grup Müdürü Selcen Uyguntüzel, Teşekkür almak için müşterinin tercih ettiği kanalları ve dili kullanmak gerektiğini vurguluyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!