İzlemek için tıklayınız
4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi'nin yıllardır destekçilerinden biri olan N11.com, dijital dönüşümde İK'nın adaptasyonunun önemini ve bu süreci anlattı. N11.com Müşteri Hizmetleri Yöneticisi Ahmet Gülşehit ise bir kez daha mikrofonlarımıza konuştu.
4. Müşteri Hizmetleri Zirvesi’nin önemli konuklarından biri olan N11.com, iş dünyasının en prestijli uluslararası ödül organizasyonlarından Stevie Awards 2016’da üç ödüle layık görüldü. Listede Türkiye’den ödül alan tek e-ticaret platformu olarak yer alan n11.com, ‘E-Ticaret Sektörü Müşteri Hizmetleri’ ve ‘Yılın Arka Ofis Müşteri Hizmetleri Ekibi’ kategorisinde ‘Bronz’, ‘Yılın İletişim Merkezi’ kategorisinde ‘Gümüş’ ödülü kucakladı. 2015 yılını 38 bin 500 kayıtlı mağaza, 27 milyon kayıtlı ürün, 6 milyona yakın üye ve toplamda 400 milyon ziyaret sayısı ile tamamlayan N11.com, zirvede paylaştığı sunumla Türkiye'de ve bölgede e-ticaret sektörünün lideri olma vizyonu ile gerçekleştirdiği çalışmaları aktardı.
Şirket, müşteri hizmetleri alanında inbound bir ekiple çalışmalarını sürdürürken sosyal medya, e-mail destek, web chat, Bip, şikayetvar, Sor’un gibi araçları kullanarak müşterilerine temas ettiğini belirtti. Özellikle webchat uygulamasının daha fazla müşteriye eş zamanlı olarak düşük maliyetle daha fazla verim sağladığını vurgulayan N11.com bu uygulamayı çalışanları için bir kariyer basamağı olarak da öne çıkardıklarının altını çizdi.
İK ve İş Yapış Süreçlerinde Dijital Dönüşüm
İK ve İş Yapış Süreçlerinde Dijital Dönüşüm
Cx Club Cx Club
CX TV
N11.com, dijital dönüşümde İK'nın adaptasyonunun önemini ve bu süreci anlatıyor.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!