izlemek için tıklayınız
Engin Utkan
Teleperformance Türkiye CEO
Back office aslında pek çok defa ön plana alınmayana gözden kaçan bir alan gibi görülüyor. Aslında bu alan, müşteri talebinin çeşitli sebeplerle ön ofiste çözülemediği veya daha sonra çözümünün yaratılıp müşteriye geri dönülmesi gerektiği süreçler söz konusu. Bunu daha ileriye götürmek için kritik başarı faktörlerini ortaya koymak, bunları raporlamak ve geliştirmek lazım. Burada dışkaynak tarafının da çok önemli rolü var. Dışkaynakla çalışmayı düşünen firmalar, kritik başarı faktörlerini koymak, doğru otomasyon ve raporlamayı muhakkak yerleştirmek zorundadır. Sonuç olarak bu hem verimliliğe hem de müşteri memnuniyetine dönüşüyor.
Back Office Çözümlerinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
Back Office Çözümlerinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi
Cx Club Cx Club
CX TV
Back office'te dışkaynağın önemli bir rolü var.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!