Turkcell Global Bilgi'ye Amerika'dan Dünya Birinciliği
Turkcell Global Bilgi'ye Amerika'dan Dünya Birinciliği
Turkcell Global Bilgi, çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki en büyük organizasyonu “ContactCenterWorld”un “2016 Top Ranking Performers” ödüllerinde “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde dünya birincisi oldu. Aldığı bu dünya birinciliğiyle Turkcell Global Bilgi, geçtiğimiz sekiz sene boyunca aynı organizasyonun farklı kategorilerinden toplam 9 önemli dünya birinciliği elde etmiş oldu.
“Kankalar dünyası” ile dijitalleşmede dünyanın en iyisi
Turkcell Global Bilgi “En İyi Müşteri Deneyimi” kategorisinde elde ettiği birinciliği, 26 yaş altı müşterilerin ihtiyaçlarını anlayan ve beklentilerine göre hizmet veren Genç Segment Müşteri Hizmetleriyle elde etti. Benzer yaş grubundaki müşteri temsilcilerinden oluşan ve dijital olanaklarla donatılmış bu deneyim merkezini, hem müşteriler hem de çalışanlar için eğlenceli bir dünyaya dönüştüren ve adını da “Kankalar Dünyası” koyan Turkcell Global Bilgi, gençlere geleneksel kanallar yerine SMS, Chat, Sosyal Medya gibi yeni nesil kanallar üzerinden hizmet sunuyor.
Turkcell Global Bilgi Turkcell Operasyonlarından Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Funda Seyrek Kantarlı konu ile ilgili yaptığı açıklamada; Turkcell Global Bilgi olarak müşteri hizmetleri konusunda çıtamızı hep yüksek tuttuk. İş yapış şekillerimizi günün koşullarına ve ihtiyaçlarına göre sürekli güncelledik, iş akışımızı her bir müşterimizin beklentilerini göz önüne alarak kurguladık. Deneyimde dijitalleşme önceliklerimizden biriydi. Bu yenilikçi deneyime genç segmentin en iyi tepkiyi vereceğini biliyorduk." dedi.