Perakende sektöründeki uzmanlıkları ile tanınan sektörün 2 önemli çağrı merkezi firması Eko Contact Center ve Vodasoft yollarını birleştirdi.
Sektörde son birkaç yıldır konsolidasyon, birleşme ve satın almaların görüleceği konuşulmaktaydı. İlk olarak 2015 yılının Ağustos ayında Avrupa'nın önde gelen dış kaynaklı iş süreçleri hizmetleri sağlayıcısı gruplarından biri olan Webhelp'in Callpex'i satın almasıyla başlayan süreçte, 2016 yaz aylarında, daha önce Koç Grubu'na bağlı Callus Çağrı Merkezi'ni 2013 yılında satın alarak Türkiye pazarına giren İş süreçleri yönetiminde İtalyan devi Comdata'nın, finans alanında uzmanlığı ile tanınan Win'i satın almasına şahit olmuştuk.
Bundan sadece, yaklaşık 7 yıl önce sektör haline gelen, daha öncesinde bir işkolu olarak faaliyet gösteren çağrı merkezleri, bu kısa süre içinde özellikle Anadolu yatırımlarıyla zor bölgelerde sağladığı istihdam aracılığıyla Türkiye için önemli, bir sektör haline gelmiş durumda. Bugün "Cazibe Merkezi" programının en çok konuşulan aracı olan çağrı merkezlerinin, mevcut ekonomik seyirden sağ çıkması ve özellikle karlılık sorunu ile baş edebilmesini için en etkili yollardan bir olan birleşme ve satın almaların, önümüzdeki günlerde de devam etmesi bekleniyor.
Eko Contact Center ve Vodasoft Evlendi
Eko Contact Center ve Vodasoft Evlendi
Cx Club Cx Club
Çağrı Merkezi
Perakende sektöründeki uzmanlıkları ile tanınan sektörün 2 önemli çağrı merkezi firması Eko Contact Center ve Vodasoft yollarını birleştirdi. Sektörde son birkaç yıldır konsolidasyon, birleşme ve satın almaların görüleceği konuşulmaktaydı.
Paylaş:
Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!