Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye'ye 2 ödül birden getirdi
Çalışanlarına, iş ortaklarına ve paydaşlarına verdiği değer Teleperformance Türkiye'ye 2 ödül birden getirdi
Teleperformance Türkiye’nin insana verdiği değer, güçlü kurum kültürü ve tüm paydaşlarıyla yarattığı başarı bu yıl iki ödül getirdi. Great Place to Work Enstitüsü’nün “yüksek güven kültürüne sahip, harika iş yeri” kriterlerini sağlayan Teleperformance Türkiye, “Great Place to Work” sertifikası alarak en iyi işverenler arasına girerken, dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketi Kincentric tarafından gerçekleştirilen “Kincentric Best Employers 2021” araştırmasında da “En İyi İşveren” ünvanını aldı.
Teleperformance Türkiye, pandeminin damga vurduğu 2020’de yüzde 50 büyürken, çalışan sayısını yüzde 60 artırdı. Birçok sektörde çok sayıda şirketin ayakta kalma mücadelesi verdiği bir dönemde Teleperformance Türkiye’nin bu performansı ortaya koymasında güçlü ve çevik kurum kültürünün önemli bir rol oynadığını belirten Teleperformance Türkiye CEO’su Tülay Doğrular, “6.250’den fazla çalışanımızla 16 pazarda ve 12 dilde 100’den fazla markaya hizmet sunuyoruz. Başta perakende ve e-ticaret olmak üzere teknoloji ve tüketici elektroniği, seyahat, telekomünikasyon, tüketici ürünleri gibi sektörlerdeki paydaşlarımızla gerçekleştirdiğimiz güçlü iş birliği, pandemide bize güç kattı. Özellikle çalışanlarımızla ortaya koyduğumuz aile ruhu, bizi finansal olarak bir üst noktaya taşırken alanında dünyanın en iyi otoriteleri tarafından da işveren markası olarak ön plana çıkmamızı sağladı. Great Place to Work Enstitüsü’nün ‘yüksek güven kültürüne sahip, harika iş yeri’ kriterlerini sağlayan Teleperformance Türkiye olarak ‘Great Place to Work’ sertifikası alarak en iyi işverenler arasına girdik. Dünyanın önde gelen yönetim danışmanlığı şirketi Kincentric’in ‘Kincentric Best Employers 2021’ araştırmasında da ‘En İyi İşveren’ ünvanını aldık. Böyle bir dönemde bu iki ödül bize ne kadar doğru yolda olduğumuzu bir kez daha gösterdi” diyor.
ÇALIŞANLARINI DESTEKLİYOR
Teleperformance’ın bir numaralı işveren tahahhüdü çalışanların ve çalışan adaylarının en çok tercih ettiği marka olmak. Şirket bu taahhüdü yerine getirirken çalışanlarını hem kariyer yolculuklarında hem iş ve özel yaşam dengesi kurma konusunda destekliyor. Çağrı merkezlerinin müşteri deneyiminin en önemli parçası olarak her geçen gün öneminin arttığını belirten Tülay Doğrular, çok kanallı olarak müşteriye dokunan bu kritik sektörde kariyer yapmanın önemini Teleperformance çalışma ortamının tüm boyutlarıyla ortaya serdiğini söylüyor. Kariyer yolcuğunu birlikte tasarladıkları çalışanlarının terfi süreçlerinde de yanlarında olduklarını ifade eden Doğrular, sözlerini şöyle sürdürüyor: “İşimize, paydaşlarımıza ve çalışan ailemize değer katacak birçok programımız var. Örneğin, Circle of Excellence (CoE) ile Teleperformance Türkiye çalışanlarının performans ve yetenek yönetimi, takdir, tanıma ve ödüllendirme süreçlerini yönetiyoruz. Teleperformance Academy ve University ile yüksek potansiyele sahip yöneticilerimizin öğrenme ve gelişim süreçlerini desteklerken kariyer eğitim ve gelişim programı JUMP ile çalışanlarımızın potansiyel yetkinliklerini ortaya çıkararak doğru bir kariyer yönlendirmesi yapıyoruz. TP Mentorship programıyla, mentor ve mentilerimizin eşsiz bir öğrenme yolculuğuna çıkarak hem mevcut yetkinliklerini geliştirmesini hem yeni yetkinlikler kazanmasını hedefliyoruz.”
"TP Village ile tüm çalışanlar, şirket içi networklere gerek duymadan internet bağlantısı olan herhangi bir cihazla birbiriyle etkileşim halinde kalabiliyor"
Sadece mesleki eğitim değil kişisel gelişim ve kültür-sanat alanında da çalışanlarının potansiyelini ortaya çıkarmaya odaklanan Teleperformance, pandemi döneminde TP Village adlı yeni bir yaşam köyü kurdu. Yüzde 100 Türk yapımı olan TP Village ile tüm çalışanlar, şirket içi networklere gerek duymadan internet bağlantısı olan herhangi bir cihazla birbiriyle etkileşim halinde kalabiliyor.