Cx Club

16. BÇM ZİRVESİ

BÇM ZİRVESİ

BÇM Zirvesi, bankaların deneyimi yöneten isimlerini 16 yıldır bir araya getiriyor.

Nice Medya tarafından 16 yıldır düzenlenen BÇM Zirvesi (Banka Çağrı Merkezi Zirvesi) Türkiye'nin en önemli bankalarının çağrı merkezi, dijital ve IT ekiplerinin yöneticilerini yani deneyimi yöneten isimlerini bir araya getiriyor.

Bu yıl 11 Ekim 2024 tarihinde düzenlenen BÇM Zirvesi, bu yıl Çırağan Sarayı'nda gerçekleşti. 

Etkinlik bankaların gündemini oluşturan başlıklarda hizmet veya ürün sunan markaların destekleriyle gerçekleşti. Başta Zirve'nin ilk yılından bu yana 16 senedir sponsorluğunu sürdüren Sistaş olmak üzere, Genesys, Teleperformance Türkiye, Sestek, Verint, Arksigner firmalarının katkıları ile düzenlenen Zirve, baharın son güneşli ve sıcak günlerinde konuklarını, Saray'ın gözalıcı cazibesi içerisinde boğaz havasında ağırladı.

16. BÇM Zirvesi'ne her yıl olduğu gibi bu yıl da;

AKBANK

AKTİFBANK

ALBARAKA 

BURGAN BANK 

DENİZBANK 

FİBABANK

GARANTİ BANKASI

HALKBANKASI

ICBC

ING

İŞ BANKASI 

KUVEYT TURK 

ODEABANK 

ONB FİNANSBANK 

TEB 

TÜRKİYE FİNANS 

VAKIFBANK

YAPI KREDİ 

ZİRAAT BANKASI 

bankalarından yöneticiler katılırken, bu yıl ek olarak yeniden aktif hale gelen 

TÜRK TİCARET bankası da katılımcılara dahil oldu. 

16. BÇM Zirvesi programı, Nice Medya Genel Yayın Yönetmeni Eylem Gün'ün hoşgeldiniz konuşması ile başladı. Ardından söz alan Teleperformance Türkiye Yerel Operasyonlardan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kartal Tıknaz, sunumunda, bankacılık müşteri deneyimi özelinde yapılan ve Türkiye özel verilerini de içeren araştırmadan çok özel satırbaşlarını ele aldı. 

Programda söz alan bir diğer konuşmacı olan Sestek Türkiye Satış Müdürü Selin Özbalmumcu sunumunda yapay zeka destekli ve gerçek zamanlı müşteri temsilcisine destek veren Knovvu Analytics ürününü tanıttı. 

Verint sunumunda ise ilk olarak Ülke Müdürü Barış Özdemir söz alarak sundukları çok sayıda yapay zeka tabanlı botun fonksiyonlarından ve genel olarak müşteri hizmetlerinin vizyonunu nasıl etkileyeceğinden bahsetti. 

Müşteri Çözümleri Yöneticisi Kubilay Yalkın ise son olarak geliştirilen botları hakkında detaylı bilgi aktardı. 

Genesys Satış Müdürü Bilge Yılmaz ise sunumunda, ağırlıklı olarak bulut konusunda değindi. Yapay zeka desteğinden verimli biçimde faydalanmak için gerekli olan bulut çözümünün önünde duran yasal düzenlemelerde son dönemde meydana gelen bazı değişikliklerin yaratacağı etkileri ele alan Yılmaz, Genesys olarak da "yerinde" hizmet" ten kademeli fakat hızla bulutta çözüme geçiş yaptıklarının altını çizdi.

Sistaş Genel Müdür Yardımcısı Kerem Çadırcı da bulut konusuna değinerek, Sistaş olarak geniş ölçekte banka çağrı merkezlerinde halihazırda çalışan çözümlerini aktararak bulut versiyonlarını da kapsayan bulut stratejilerini aktardı. 

Programın son konuşmacısı ise banka müşteri hizmetlerini yöneten isimlerin gündemini oluşturan ve bilgi talep ettikleri bir başka başlıkta konuşan Arksigner Kurucu Ortağı Yasin Kahramaner oldu. Kahramaner sunumunda Bankacılıkta daha önce uzun süre gündemi meşgul eden Dijital Kimlik Doğrulama konusunda Yapay Zeka Desteklerinden bahsetti. 

Program ikinci bölümü katılımcıların "Tartışma Oturumu" ile devam etti. Ana hatlarıyla yapay zeka destekli botlar, kimlik doğrulama ve bulut konularının konuşulduğu bu bölümde, her yıl katılımcılardan birinin üstlendiği moderatörlük görevini bu yıl Odeabank İletişim Merkezi Grup Müdürü İsmail Keleş yaptı. Keyifli ve verimli geçen oturumun ardından Zirve, Çırağan Sarayı'nda yer alan Tuğra Restaurant'ta yenilen yemekle sona erdi.

16. BÇM ZİRVESİ COLLECTION TOPLANTISI

16. BÇM ZİRVESİ kapsamında bankaların Tahsilat ekibi yöneticilerini buluşturan ve 8 Ekim 2024 tarihinde Sait Halim Paşa Yalısı'nda gerçekleşen Collection toplantısı hakkında bilgi almak için tıklayın.

https://www.cxclub.com.tr/m/bcm-zirvesi/16-bcm-zirvesi-collection-toplantisi-h7054.html

Yorum yapabilmek için lütfen sitemizden üye girişi yapınız!
Sitemizden en iyi şekilde faydalanmanız için çerezler kullanılmaktadır.