Bankaların müşteri deneyimi ve müşteri hizmetlerini yürüten yöneticilerini kendi aralarında buluşturan ve bu özelliğiyle dünyada tek olan Banka Çağrı Merkezleri Zirvesi (BÇM) Zirvesi 14. yılında yine Türkiye'nin en büyük bankalarını bir araya getirdi.
Nice Medya tarafından düzenlenen BÇM Zirvesi, bu yıl da; Garanti BBVA, İş Bankası, Ziraat Bankası, Ziraat Teknoloji, Denizbank, QNB FİNANSBANK, Yapı Kredi, Fibabank, Kuveyt Türk, Albaraka, TEB, Vakıfbank, Akbank, Halkbankası,Ing Bank, Aktifbank gibi Türkiye'de faaliyet gösteren 16 bankanın buluşma noktası oldu.
2 ayrı toplantı halinde gerçekleşen etkinlikte ilk olarak 29 Eylül'de Sait Halim Paşa Yalısı'nda 16 bankanın tahsilat birim yöneticileri bir araya geldi.
Etkinlikte;
Erişim/ulaşılabilirlik oranları Dijitalleşen bankacılığa paralel olarak tahsilatta da dijital kanalların kullanımı Tahsilat birimlerinin, yönetmelikler kapsamındaki çağrı merkezi düzenlemelerine uyumugündem maddelerini oluşturdu. BÇM Collection toplantısı Turkcell Global Bİlgi sponsorluğunda gerçekleşti.
BÇM kapsamında gerçekleşen diğer toplantı olan "Yöneticiler Toplantısı"nda ise bankaların çağrı merkezi yöneticileri 4 Ekim 2022'de Azur'da bir araya geldi.
Yöneticiler toplantısının gündem maddelerini;
İletişim kanallarında sese ek olarak yazılı ve görüntülü iletişimin yoğunlaşması Dijital bankacılığa dönüşümün artışı ile beraber iletişim kanalı çağrı merkezlerinin daha fazla ön plana çıkışı, Yazılı ve görüntülü iletişimde kalite ve MT değerlendirmesi için analizler. Digital Onboarding'te Tüzel kişilik hazırlıkları Evden çalışmada durum analizi, teknolojik, yapay zeka tabanlı desteklerbaşlıkları oluşturdu.
Yöneticiler Toplantısı; Sistaş, Verint, Teleperformance, Sestek ve Arksigner sponsorluğunda gerçekleşti.
Etkinliğin geçtiğimiz yıllarda gerçekleşen edisyonlarını incelemek için aşağıdaki haberleri inceleyebilirsiniz.