Tıklayarak CXTV Kanalından izleyebilirsiniz
Pandemini sürecinde evden çalışmaya en hızlı geçişi yapan sektörlerden biri olan çağrı merkezi, yoğun teknoloji kullanımı ile dikkat çeken bir sektör.
Evden çalışma geçiş ile birlikte teknoloji alanında yaşanan sorunları göz önüne sermek üzere Nice Medya tarafından yapılan bu araştırma, sektör liderlerine ışık tutuyor.
Araştırmaya evden çalışan toplam 330 kişi katıldı.
Katılımcıların yüzde 31’i, çağrı merkezleri için en önemli madde olan “Görüşme Esnasında Ses Alışverişi” konusunda sorun yaşadıklarını ifade ettiler.
Diğer bir önemli kalem olan “İnternet Erişimi” araştırmada yüzde 30 ile ikinci sırada yer alan başlık oldu.
Katılımcıların yüzde 21’i performans yönetimi konusunda sorun yaşadıklarını belirtirken, yüzde 6’sı ekip içi haberleşme, yüzde 4’ü şirket uygulamalarına erişim konusunda teknolojik sıkıntı yaşadıklarını belirttiler.
Araştırmanın dikkat çekici noktaları ise hiç sorun yaşamayan ve her konuda sorun yaşayanlardan oluştu.
Katılımcılar arasında hiçbir alanda sorun yaşamadığını ifade edenlerin oranı yüzde 7 oldu.
Yüzde 1 oranında katılımcı ise her konuda sorun yaşadığını belirtti.