2019 yılında çağrı merkezi dünyasının en sevdiği markalar, oylarınızla belli oldu.
Çağrı Merkezleri, ses teknolojilerinden santrale kadar hemen her alanda markalar ve tedarikçiler arasında
EN SEVİLEN isimleri ortaya çıkardılar.
TEBRİK EDİYORUZ
İŞTE 2019'UN EN SEVİLENLERi
SANTRAL
Genesys
BULUT TABANLI ÇAĞRI MERKEZİ
Genesys
ÇAĞRI MERKEZİ TEDARİKÇİ
Sistaş
KULAKLIK
Bircom
CRM
Microsoft Dynamics
IVR
Genesys
SES ANALİZ
Sestek
SES DOĞRULAMA
Sestek
CALL STEERING
Sestek
SES KAYIT
Sestek
CHAT
Genesys
CHATBOT
Sestek
GÖRÜNTÜLÜ ÇAĞRI
CCR
VARDİYA PROGRAMI
Genesys
DETAYLARIYLA 2019 YILININ EN ÇOK SEVİLENLERİ
943 kişinin katıldığı ankette, her kategoride ilk 3 sırama ve oy oranları aşağıdaki şekildedir.
Hatırlatma: Oylamada en çok kullanılan veya bilinen değil, en sevilen marka sorulmuştur.
SANTRAL
1- Genesys %51,4
2- Cisco %18,5
3- Avaya %17,9
BULUT TABANLI ÇAĞRI MERKEZİ
1- Genesys %31,7
2- Alotech %24
3- Sistaş %16,1
ÇAĞRI MERKEZİ TEDARİKÇİ
1- Sistaş %30
2- CCR %23
3- Alotech %12,5
KULAKLIK
1- Bircom %65,8
2- Tesan %25,9
3- Biltam %8
CRM
1- Microsoft Dynamics %33,5
2- Mi4biz %28,8
3- Salesforce %21,7
IVR
1- Genesys %58,1
2- Avaya %23
3- Cisco %18,8
SES ANALİZ
1-Sestek %45,7
2- Verint %28,1
3- Nice 21,4
SES DOĞRULAMA
1- Sestek %62,6
2- Nice %20,4
3- Verint %11,2
CALL STEERING
1- Sestek %76
2- Nuance %24
SES KAYIT
1- Sestek %40,6
2- Verint %27,2
3- Nice %24,3
CHAT
1- Genesys %47
2- Sestek %30,4
CHATBOT
1- Sestek %43,8
2- Jetlink %23
GÖRÜNTÜLÜ ÇAĞRI
1- CCR %48,9
2- Sistaş %34,2
3- Asseco %16,9
VARDİYA PROGRAMI
1- Genesys % 49,2
2- Nice %19,1
3- Teleopti %11,5
2019 YILINDA ÇAĞRI MERKEZLERİNİN EN SEVDİĞİ MARKALAR
Müşteri hizmetleri ve deneyimi profesyonellerinin oylarıyla 2019 yılında çağrı merkezi dünyasının en sevilen markaları ortaya çıktı.
Çağrı merkezlerinin 2019 yılında en sevdiği markaları ortaya çıkaran anketin sonuçları açıklandı. Buna göre ses teknolojilerinde SESTEK, santral altyapısı konularında Genesys, tedarikçi konusunda ise SİSTAŞ belirgin olarak öne çıktı.
EN SEVİLENLER, Türkiye’nin en önemli kurumlarında müşteri iletişim ve deneyimi profesyonellerinin oyları ile belirlendi. Anket, en çok kullanılan ve bilinen değil, en sevilen markaları ortaya çıkarma amacını taşıyordu.
Nice Medya tarafından gerçekleştirilen ve Nice Medya’nın 14 yıldır dergi, kitap ve etkinliklerindeki etkileşimlerinden elde edilen yaklaşık 2.000 kişilik izinli datasına yönlendirdiği ankette, en sevilenleri sektör ortaya çıkarmış oldu.
Ankete katılan 943 kişinin kimlikleri anonim olarak kaldı. Anket katılımcıları, kullandıkları veya en çok tanıdıkları değil, yalnızca en sevdikleri markayı işaretlediler.
Anket katılımcıları; Türkiye’nin en önemli markalarının; müşteri hizmetleri müdürleri ve direktörleri, müşteri deneyimi müdürleri, Dijital Birim Yöneticileri, CDO’lar, IT Yöneticileri, çağrı merkezleri yöneticileri, şikayet yönetimi yöneticileri, collection yöneticileri, crm yöneticileri , raporlama birim yöneticileri, Genel Müdür, Genel Müdür Yardımcıları ve bankalarda bu ünvanlara ek olarak ADK Yöneticilerinden oluşuyordu.
Ankete katılan datanın sektörleri ise şu şekilde sıralanıyor; banka, sigorta, enerji, sağlık, sağlık, teknoloji, çağrı merkezi outsourcing, havayolları, beyaz eşya, e- ticaret, hazırgiyim, otomotiv, turizm, kamu, akaryakıt, gıda, lojistik, dijital oyunlar...