Google aramaları tüketicilerin normal hayata dönüşe nasıl hazırlandıklarının ipuçlarını vermeye başladı.
Google Ads Araştırma ve Analiz ekibi, temel eğilimleri derinlemesine anlamak için her ay son zamanlarda yapılan milyarlarca arama sorgusu ve tüketici davranışından oluşan veri kümelerini analiz ediyor.
Son bulgular, COVID-19 aşıları yayılmaya başladıkça, tüketicilerin COVID-19 sonrası dünyaya hazırlanmaya başladıklarını gösteriyor.
Tatil rotasyonları;
Pek çok kişi güvenli bir şekilde yeniden açılmayı bekliyor; "yakınımdaki kaçamaklar", "yakınımdaki şimdi aç", "yakınlarda ziyaret edilebilecek yerler" ve "uluslararası uçuşlar" gibi aramaların sayısı hızla artıyor.
Dış görünüme verilen önem artıyor
Benzer şekilde, tüketiciler dünyaya geri dönmek için, görünümlerini yenilemeye yardımcı olmak üzere ilham arıyor. Stil ve güzellikle ilgili arama sorgularında ("50 yaşın üzerindeki saç modelleri", "basit saç stili erkekler", "kısa doğal kesimler" ve "moda") bir artış görüyoruz.
Parasal aktiviteler artıyor
İnsanlar, "uygulama para gönderip al", "bugün satın alın", "lüks modern" ve "nasıl yatırım yapılır" gibi artan aramalarla paralarıyla ne yapacakları konusunda tavsiye ve ilham arıyor.
Normal hayata dair uygulamalar
İnsanlar COVID-19 sonrası bir dünya hayal ederken, aynı zamanda çevrimiçi olarak hangi görevleri yapmak istediklerine karar veriyorlar ve günlük hayatlarını kolaylaştırmaya yardımcı olan uygulamaları tercih ediyorlar ("çevrimiçi alışveriş uygulaması indirme", "uçuş rezervasyon uygulaması", "ücretsiz buluşma uygulaması" ödeme olmadan " " ticaret uygulamaları "). 1
Kaynak: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-154/consumer-insights/consumer-trends/post-covid-trends/?utm_medium=email&utm_source=d-content-alert&utm_team=twg-nor&utm_campaign=twg-nor-caa&utm_content=cta-btn&mkt_tok=MTcyLUdPUC04MTEAAAF83z3KLp_dYodbd-jeqDfTWayndtmnZVBL1kXdrrPog6AcRDyk1Q03GFQIMJDBb3lgaK7v1z2ZSRIPWs9dJGcM6pvK7ZXlFIEWvvrCR2djLIBGsg
Google Ads Araştırma ve Analiz ekibi, temel eğilimleri derinlemesine anlamak için her ay son zamanlarda yapılan milyarlarca arama sorgusu ve tüketici davranışından oluşan veri kümelerini analiz ediyor.
Son bulgular, COVID-19 aşıları yayılmaya başladıkça, tüketicilerin COVID-19 sonrası dünyaya hazırlanmaya başladıklarını gösteriyor.
Tatil rotasyonları;
Pek çok kişi güvenli bir şekilde yeniden açılmayı bekliyor; "yakınımdaki kaçamaklar", "yakınımdaki şimdi aç", "yakınlarda ziyaret edilebilecek yerler" ve "uluslararası uçuşlar" gibi aramaların sayısı hızla artıyor.
Dış görünüme verilen önem artıyor
Benzer şekilde, tüketiciler dünyaya geri dönmek için, görünümlerini yenilemeye yardımcı olmak üzere ilham arıyor. Stil ve güzellikle ilgili arama sorgularında ("50 yaşın üzerindeki saç modelleri", "basit saç stili erkekler", "kısa doğal kesimler" ve "moda") bir artış görüyoruz.
Parasal aktiviteler artıyor
İnsanlar, "uygulama para gönderip al", "bugün satın alın", "lüks modern" ve "nasıl yatırım yapılır" gibi artan aramalarla paralarıyla ne yapacakları konusunda tavsiye ve ilham arıyor.
Normal hayata dair uygulamalar
İnsanlar COVID-19 sonrası bir dünya hayal ederken, aynı zamanda çevrimiçi olarak hangi görevleri yapmak istediklerine karar veriyorlar ve günlük hayatlarını kolaylaştırmaya yardımcı olan uygulamaları tercih ediyorlar ("çevrimiçi alışveriş uygulaması indirme", "uçuş rezervasyon uygulaması", "ücretsiz buluşma uygulaması" ödeme olmadan " " ticaret uygulamaları "). 1
Kaynak: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-154/consumer-insights/consumer-trends/post-covid-trends/?utm_medium=email&utm_source=d-content-alert&utm_team=twg-nor&utm_campaign=twg-nor-caa&utm_content=cta-btn&mkt_tok=MTcyLUdPUC04MTEAAAF83z3KLp_dYodbd-jeqDfTWayndtmnZVBL1kXdrrPog6AcRDyk1Q03GFQIMJDBb3lgaK7v1z2ZSRIPWs9dJGcM6pvK7ZXlFIEWvvrCR2djLIBGsg